Translate

środa, 3 listopada 2021

Cztery Pory Roku

 



No dobra, "I'm back" mogłabym rzec, ale nie wiem na jak długo. Czasu brak, z chęciami różnie bywa, ale nie lenię się w rękodziele. Wpada to mniejszy, to większy projekt. W tym poście pokażę ten większy, bo jestem mega z niego dumna.

Pewien ktoś zamówił u mnie "Cztery pory roku". Po długich poszukiwaniach znalazłam projekt, który pasował do wymagań zleceniodawcy 😜

Wiosna... Szła tempem średnim, trzeba było się rozkręcić.

Lato... Blyskwicznie skończone było

Jesień.... Chyba dopadło mnie zmęczenie po lecie

Zima... Żółw byłby szybszy, ale uwaga jest wytłumaczenie. Wpadł szybki projekt dodatkowy i urlopik był, także od krzyżyków 😁

Bez dodatkowych opisów itp itd przedstawiam skończone 4 pory roku. Wzory zakupiłam na stronie Coricamo (wersja pdf), a mulina jak zwykle Ariadna.

Enjoy 😎




















 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz