Translate

czwartek, 26 grudnia 2019

Mazda, haft krzyżykowy i coś jeszcze



No, teraz mogę się oficjalnie pochwalić specjalnymi projektami, o których wspominałam w kilku poprzednich postach. 
Pierwszym specjalnym projektem jest logo Mazdy, oczywiście wykonane haftem krzyżykowym. I nie ukrywam, że ten haft jest bliższy mojemu sercu, gdyż wykonany jako prezent dla tego, co skradł moje serce 😉.
Oj długo leżały oba projekty, zanim zostały odebrane. I przyznam, że była to wręcz katorga czekać na wigilijny wieczór, kiedy to prezenty zostaną rozpakowane, ale udało się, przetrwałam. Właściciele zadowoleni, a dla mnie to najważniejsze 😁 A że jestem jaka jestem, stwierdziłam, że sam haft Mazdy nie wystarczy, to zrobiłam jeszcze do kompletu poduszkę z logo Mazdy, ale to już nie haft, tylko domowym sposobem wykonana naprasowywanka 😜 ale efekt myślę że fajny. Poniżej etapy powstawania haftu oraz poduszka. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz