Translate

niedziela, 2 kwietnia 2017

Bryan Adams- praca pełną parą

Oj dawno nic nie pokazywałam. Ale nie samym rękodziełem człowiek żyje, szczególnie mając trójkę dzieci ;-) Oprócz haftowania Bryan'a w międzyczasie wyszywałam także wielkanocne serwetki oraz szyłam króliki/zające Tilda. Ale dziś o B.A. będzie. Oficjalnie haft zaczęłam 23.01.2017. Minęło już nieco trochę niż dwa miesiące, ale pokażę Wam stan właśnie na koniec dwóch miesięcy. Mój idol nabiera kształtów i każdy kto wie jak Bryan wygląda, nie pomyli go z nikim innym. Poniżej postępy w pracy i efekt na 23.03.2017 :-) 










23.02.2017 miesiąc od rozpoczęcia


23.03.2017 dwa miesiace od rozpoczęcia


2 komentarze:

  1. Wygląda super !
    W jaki programie było przerobione zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) Zdjęcie zostało przerobione w programie Haftix, to Nasz polski program. Dostępnych jest kilka różnych firm mulin, min. Ariadna. I jak dla mnie to najważniejsze ;-) W postach jest także skończony Dave Gahan, także przerabiany w tym programie :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń