Translate

poniedziałek, 11 listopada 2019

Coraz bliżej kiermasz, a ja...

Tak, tak.. Kiermasz coraz bliżej, a ja... daleko w lesie z robotą. Typowa kobieta, mnóstwo rzeczy zaczętych, mało skończonych. Ale prezenty pod choinkę skończone, zarówno "coś", jak i logo Audi 😜 Oba projekty pokażę w święta, jak już prezenty będą u właścicieli 😁
Ze spraw kiermaszowych... Muszę koniecznie dokończyć hafty. Stroiki to już szybka sprawa, półprodukty czekają, plastry pomarańcza pięknie wysuszone, także nic tylko działać. Armia filcowych reniferów już czeka na kupujących 😉
Od jutra żadnych nowych zleceń nie przyjmuję, tylko działam, działam, działam. A kto może, to zapraszam 1 grudnia do OCK na kiermasz zimowy w Oświęcimiu. Napewno jeszcze przypomnę o wydarzeniu. 
Poniżej fragment logo oraz armia reniferów 😉



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz